SKLEP

Holistic Friends

PLAN KOMUNIKACJI MARKI

TourEstetica

PLAN KOMUNIKACJI MARKI

WKRÓTCE DOSTĘPNE

PRZECZYTAJ CASE STUDY

PRZECZYTAJ CASE STUDY

PRZECZYTAJ CASE STUDY

Joanna Sokół

Stworzenie komunikacji i planu działania dla nowej marki łączącej warsztaty jogi, medytacji i holistycznego stylu życia.

Jak zrozumienie potrzeb klientek pomogło Joannie dopasować ofertę do wymagań rynku i zwiększyć sprzedaż swoich usług.

BADANIA RYNKU I KLIENTÓW

Karolina Trela

Jak od podstaw stworzyłyśmy markę korektorki i opracowałyśmy identyfikację wizualną, która oddaje esencję jej działalności. 

STRATEGIA MARKI OSOBISTEJ

EcoFlow

Jak płynnie połączyć komunikację pomiędzy dwoma platformami dla marki, która dostarcza dodatkowe źródło zasilania do domu i ogrodu.

STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI

Cyfrowa Królowa

Moja osobista historia o tworzeniu spójnej i unikalnej marki cyfrowej, której rozwój opiera się na autentyczności i przemyślanej strategii.

STRATEGIA MARKI OSOBISTEJ

Każdy projekt, nad którym pracuję, to niepowtarzalna historia i proces, który zawsze zaczyna się od wsłuchania w potrzeby moich klientów. W tej sekcji dzielę się przykładami współprac. Zobacz, jak pomogłam markom osiągnąć ich cele, tworząc dopasowaną komunikację i strategie, które pozwoliły klientom rozwinąć skrzydła.

Poznaj historie moich klientów

© 2024 MARTA KRÓL ALL RIGHTS RESERVED

hello@cyfrowa-krolowa.pl

Dołącz do społeczności ponad 1000 osób, które tak jak Ty, nieustannie poszukują sposobów na rozwój i doskonalenie swoich marketingowych działań. Zostaw swój kontakt i zacznij kształtować przyszłość Twojej marki osobistej w cyfrowym świecie.

Odezwij  się

Zostańmy w kontakcie

Stworzenie planu komunikacji dla nowej marki z segmentu turystyki medycznej premium, oferującej przeszczepy włosów za granicą.