SKLEP

SZKOLIMY SIĘ

PRZYGOTOWUJĘ AGENDĘ

WYSYŁASZ ZAPYTANIE

Jakie są etapy współpracy?

Po dopięciu formalności i szczegółów rozpoczynam pracę nad Twoją strategią, zaczynając od analizy i badań. Pamiętaj, że Twoje zaangażowanie w cały proces jest kluczowe, aby nasza współpraca przebiegło sprawnie.

Po opracowaniu oferty spotkamy się ponownie, aby omówić proponowane działania oraz szczegóły dotyczące harmonogramu i kosztorysu. Jeśli wszystko będzie zgodne z Twoimi oczekiwaniami, przejdziemy do podpisania umowy.

3

2

1

Podczas naszego pierwszego spotkania online omówimy Twoje potrzeby, cele biznesowe oraz oczekiwania względem współpracy. Na podstawie naszej rozmowy przygotuję dla Ciebie spersonalizowaną ofertę.

SZKOLENIE

Szkolenie dedykowane

Wiem, jak ważne jest, aby Twoja firma osiągała najlepsze wyniki. Jeśli jesteś zmęczon* ogólnikowymi szkoleniami, które nie odpowiadają specyficznym potrzebom Twojego biznesu, mam dla Ciebie idealne rozwiązanie. Wybierz konkretne obszary, które chcesz zgłębić, a ja przygotuję spersonalizowane szkolenie, idealnie dostosowane do Twoich wymagań. Skoncentrujemy się na wiedzy i umiejętnościach, które naprawdę mają znaczenie dla Twojej firmy.

FAQ

Jestem dyplomowaną T-shaped marketerką i strateżką. Specjalizuję się w strategii marki, a także komunikacji marketingowej. Przygodę z marketingiem cyfrowym rozpoczęłam 8 lat temu. Łączę w sobie kreatywną intuicję z analitycznym sposobem myślenia. Zawsze trzymam rękę na pulsie trendów, nowinek i ciekawostek związanych z marketingiem, a planowanie i wyznaczanie celów to moja specjalność. Na co dzień współpracuję z mikromarkami i pomagam im uporządkować ich wizerunek i działania. Szkoliłam m.in. takie marki jak: INNPRO, Eurofirany, DJI, EcoFlow, Dreame.

Kto będzie Cię uczył?

CZEŚĆ, JESTEM MARTA KRÓL

Co mówią uczestnicy?

Poznaj opinie osób, które zdecydowały się wziąć udział w moich szkoleniach.

Zapytaj o szkolenie

Wysyłając zapytanie, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Więcej dowiesz się w polityce prywatności.

Zostaw kontakt do siebie i napisz, jakiego szkolenia potrzebujesz, a odezwę się ze szczegółami.

Twoje imię

Twój e-mail

Numer telefonu

Treść wiadomości

WYSYŁAM
WYSYŁAM
Formularz został wysłany — skontaktuję się z Tobą wkrótce.

Wypełnij wszystkie wymagane pola

JAK WYGLĄDA REALIZACJA SZKOLENIA?

To proste! Po pierwsze, skontaktuj się ze mną, aby omówić twoje potrzeby i cele. Następnie, wspólnie ustalimy zakres wiedzy, który chcesz uzyskać. Potem przygotuję spersonalizowany program szkolenia, który jest precyzyjnie dostosowany do Twojej firmy. Będziemy pracować na Twojej marce, używając realnych danych i przypadków, abyś mógł/mogła zobaczyć, jak teoria przekłada się na praktykę.

Dodatkowe wsparcie: wiedza nie kończy się, gdy kończy się szkolenie. Dostaniesz ode mnie godzinę konsultacji i pakiet materiałów i zasobów, które pomogą Ci utrwalić i rozwijać umiejętności zdobyte na naszych spotkaniach.

Rozwój marki: łączenie różnych obszarów w jednym szkoleniu pozwala na wszechstronny rozwój - od strategii marki, przez komunikację, po reklamy i media społecznościowe. Holistyczne podejście umożliwia bardziej zintegrowane i efektywne działania marketingowe.

Pracujemy na Twojej marce: to szkolenie skupia się na Twojej marce. Poprzez praktyczne ćwiczenia i studia przypadków oparte na Twojej firmie, możesz od razu zastosować nowe umiejętności i strategie w praktyce

Spersonalizowany program: to nie jest szablonowe szkolenie "jedno pasuje do wszystkich". Twój biznes jest wyjątkowy, więc dlaczego Twoje szkolenie miałoby nie być takie samo? Wspólnie ustalamy zakres wiedzy i tworzymy program dopasowany do potrzeb Twoich lub Twojego zespołu.

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ SZKOLENIE DEDYKOWANE?

Jak już wiesz, naszą współpracę rozpoczniemy od spotkania, gdzie omówimy, jak będziemy pracować podczas szkolenia. Po tej rozmowie stworzę dla Ciebie spersonalizowaną agendę, w której znajdziesz dokładny zakres tematów. I uwierz mi, tutaj nie ma miejsca na powtarzające się szablony i prezentacje. Możesz być pewny, że cały program zostanie stworzony z myślą tylko o Tobie i Twoich potrzebach! Zobacz, jak wygląda przykładowa agenda:

AGENDA SZKOLENIA

⇓ ...KIEDY TRZEBA OPŁACIĆ SZKOLENIE?

Opłata za szkolenie powinna zostać uregulowana najpóźniej na tydzień przed planowanym terminem szkolenia. Wszystkie szczegóły dotyczące płatności przekażę Ci po zapisaniu się na szkolenie.

⇓ ...CZY UCZESTNICY MOGĄ OTRZYMAĆ

    CERTYFIKATY?

Jest taka możliwość, wystarczy poinformować o chęci otrzymania certyfikatu przy zapisie na szkolenie.

⇓ ...ILE OSÓB MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W

    SZKOLENIU?

 W szkoleniu możesz wziąć udział sam(a) lub możesz zapisać cały zespół. Zależy mi na tym, żeby grupy były niewielkie (do 10 osób), aby każdy miał możliwość indywidualnej konsultacji i zadawania pytań.

⇓ ...CO OTRZYMAM PO SZKOLENIU?

Po zakończeniu szkolenia otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa (jeśli wyraził*ś taką chęć przy zapisie) oraz propozycję dodatkowych konsultacji, które będą służyć utrwaleniu i rozwijaniu nabytych umiejętności.

⇓ ...CO OTRZYMAM PRZED SZKOLENIEM?

Przed szkoleniem otrzymasz ode mnie email z planem szkolenia, linkiem do spotkania online (w przypadku szkolenia zdalnego) oraz wszelkimi dodatkowymi materiałami, które mogą być potrzebne podczas szkolenia.

⇓ ...W JAKIEJ FORMIE ODBYWA SIĘ SZKOLENIE?

Szkolenie odbywa się stacjonarnie w Twojej firmie. Jest też możliwość zorganizowania spotkania w formie warsztatów online na żywo. 

⇓ ...JAK USTALANY JEST TERMIN SZKOLENIA?

Termin spotkania ustalamy indywidualnie. Po zapisaniu się na szkolenie, skontaktuję się z Tobą, aby ustalić najdogodniejszy termin.

⇓ ...CZY POTRZEBUJĘ WŁASNY SPRZĘT

    NA SZKOLENIU?

Tak, każdy uczestnik powinien przynieść własny laptop, aby móc w pełni skorzystać z ćwiczeń praktycznych. Jeśli nie jest to możliwe, daj mi znać - postaramy się znaleźć rozwiązanie.

⇓ ...CZY JEŚLI JESTEM OSOBĄ POCZĄTKUJĄCĄ,

   PORADZĘ SOBIE NA SZKOLENIU?

Zdecydowanie tak! Moje szkolenie jest projektowane tak, aby sprostać potrzebom zarówno osób początkujących, jak i bardziej doświadczonych. Na spotkaniu wyjaśniam wszystko krok po kroku, a niewielka liczba uczestników pozwala mi na indywidualne podejście.

   ⇓ ...KIEDY TRZEBA OPŁACIĆ SZKOLENIE?

Opłata za szkolenie powinna zostać uregulowana najpóźniej na tydzień przed planowanym terminem szkolenia. Wszystkie szczegóły dotyczące płatności przekażę Ci po zapisaniu się na szkolenie.

   ⇓ ...CZY UCZESTNICY MOGĄ OTRZYMAĆ CERTYFIKATY?

Jest taka możliwość, wystarczy poinformować o chęci otrzymania certyfikatu przy zapisie na szkolenie.

   ⇓ ...ILE OSÓB MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?

 W szkoleniu możesz wziąć udział sam(a) lub możesz zapisać cały zespół. Zależy mi na tym, żeby grupy były niewielkie (do 10 osób), aby każdy miał możliwość indywidualnej konsultacji i zadawania pytań.

   ⇓ ...CO OTRZYMAM PO SZKOLENIU?

Po zakończeniu szkolenia otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa (jeśli wyraził*ś taką chęć przy zapisie) oraz propozycję dodatkowych konsultacji, które będą służyć utrwaleniu i rozwijaniu nabytych umiejętności.

   ⇓ ...CO OTRZYMAM PRZED SZKOLENIEM?

Przed szkoleniem otrzymasz ode mnie email z planem szkolenia, linkiem do spotkania online (w przypadku szkolenia zdalnego) oraz wszelkimi dodatkowymi materiałami, które mogą być potrzebne podczas szkolenia.

   ⇓ ...W JAKIEJ FORMIE ODBYWA SIĘ SZKOLENIE?

Szkolenie odbywa się stacjonarnie w Twojej firmie. Jest też możliwość zorganizowania spotkania w formie warsztatów online na żywo. 

   ⇓ ...JAK USTALANY JEST TERMIN SZKOLENIA?

Termin spotkania ustalamy indywidualnie. Po zapisaniu się na szkolenie, skontaktuję się z Tobą, aby ustalić najdogodniejszy termin.

   ⇓ ...CZY POTRZEBUJĘ WŁASNY SPRZĘT NA SZKOLENIU?

Tak, każdy uczestnik powinien przynieść własny laptop, aby móc w pełni skorzystać z ćwiczeń praktycznych. Jeśli nie jest to możliwe, daj mi znać - postaramy się znaleźć rozwiązanie.

   ⇓ ...JAKI ZAKRES TEMATÓW MOŻNA WYBRAĆ?

Tematy, które będziemy poruszać na spotkaniu mogą dotyczyć takich obszarów jak: social media, kampanie reklamowe, komunikacja marketingowa, personal branding, strategia komunikacji, czy strategia marki  Szkolenie możemy zaprojektować w taki sposób, aby sprostać potrzebom zarówno osób początkujących, jak i bardziej doświadczonych. Oto przykładowe tematy szkoleń, które realizowałam w przeszłości: 

  • Wyróżniająca się marka – stwórz strategię dla przewagi konkurencyjnej
  • Głębia marki – odkrywanie misji i wartości, które napędzają Twój biznes
  • Klienci mówią „tak” – zrozumienie procesu decyzyjnego i wspieranie decyzji zakupowych
  • Budowanie autorytetu – jak zyskać zaufanie i status eksperta w mediach społecznościowych

TY DECYDUJESZ, CZEGO CHCESZ SIĘ NAUCZYĆ

PRZED ZAKUPEM CHCĘ SIĘ UPEWNIĆ...

Ty i Twoja firma macie swoje wyjątkowe cele, dlatego stworzyłam ofertę, która pozwala Ci wybrać obszary wiedzy, które chcesz zgłębić. Możemy pracować razem nad zakresem szkolenia, który obejmuje takie tematy jak: social media, kampanie reklamowe, komunikacja marketingowa, ekonomia behawioralna, personal branding, strategia komunikacji, czy strategia marki.

© 2024 MARTA KRÓL ALL RIGHTS RESERVED

hello@cyfrowa-krolowa.pl

Dołącz do społeczności ponad 1000 osób, które tak jak Ty, nieustannie poszukują sposobów na rozwój i doskonalenie swoich marketingowych działań. Zostaw swój kontakt i zacznij kształtować przyszłość Twojej marki osobistej w cyfrowym świecie.

Odezwij  się

Zostańmy w kontakcie