1 599 zł netto

2 999 zł netto

BRZMI ŚWIETNIE, UMAWIAM SIĘ!

Dostosowywanie strategii: dowiesz się, jak przygotować skuteczną taktykę reklamową do Twojej grupy docelowej i omówimy kroki niezbędne do wdrożenia strategii.

Optymalizacja budżetu: nauczysz się, jak efektywnie zarządzać budżetem, aby zminimalizować marnotrawstwo zasobów i maksymalizować zwrot z inwestycji.

Poprawa wizerunku marki: zrozumiesz,

jak dostosować treść reklam do konkretnych grup odbiorców, co poprawi zaangażowanie i reakcje odbiorców.

Wzrost kompetencji Twoich lub zespołu: zdobyta wiedza i umiejętności pozwolą Ci bardziej efektywnie wykorzystywać płatne kampanie reklamowe w biznesie

WARTOŚCI, KTÓRE WYNIESIESZ ZE SZKOLENIA

W trakcie tego intensywnego spotkania przekażę Ci sporą dawkę wiedzy oraz pokażę, jak krok po kroku stworzyć skuteczne kampanie reklamowe dla Twojej marki.

AGENDA SZKOLENIA

KONSULTACJE ↓

Po zakończonym szkoleniu oferuję Ci dodatkowe wsparcie w postaci 60 minut konsultacji, które możesz wykorzystać w ciągu miesiąca. W trakcie spotkań masz okazję zadać mi pytania, omówić swoje pomysły, strategie, a także wyniki, które uzyskałeś po zastosowaniu zdobytej wiedzy. Wspólnie możemy rozwiązać pojawiające się wyzwania i odpowiem na Twoje pytania związane z tematyką szkolenia.

PRAKTYKA ↓

Zdobyta wiedza to jedno, ale prawdziwym kluczem do sukcesu w social media jest praktyka. Na szkoleniu będziesz mieć możliwość bezpośredniego zastosowania nowo zdobytej wiedzy, pracując na konkretnych przykładach z Twojego biznesu. Dzięki temu, po zakończeniu szkolenia, będziesz gotowy/a do prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych samodzielnie.

WIEDZA ↓

Podstawą każdego działania w mediach społecznościowych jest gruntowna wiedza - zarówno o narzędziach, jak i o zasadach rządzących cyfrowym światem. Szkolenie zapewnia solidny fundament wiedzy, który pozwala skutecznie prowadzić działania dla Twojej marki. Przekażę Ci wskazówki i rozwiązania, które wypracowałam na przestrzeni kilku ostatnich lat, tworząc kampanie reklamowe w social media.

⇓ ...KIEDY TRZEBA OPŁACIĆ SZKOLENIE?

Opłata za szkolenie powinna zostać uregulowana najpóźniej na tydzień przed planowanym terminem szkolenia. Wszystkie szczegóły dotyczące płatności przekażę Ci po zapisaniu się na szkolenie.

⇓ ...CZY UCZESTNICY MOGĄ OTRZYMAĆ

    CERTYFIKATY?

Jest taka możliwość, wystarczy poinformować o chęci otrzymania certyfikatu przy zapisie na szkolenie.

⇓ ...ILE OSÓB MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W

    SZKOLENIU?

 W szkoleniu możesz wziąć udział sam(a) lub możesz zapisać cały zespół. Zależy mi na tym, żeby grupy były niewielkie (do 10 osób), aby każdy miał możliwość indywidualnej konsultacji i zadawania pytań.

⇓ ...CO OTRZYMAM PO SZKOLENIU?

Po zakończeniu szkolenia otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa (jeśli wyraził*ś taką chęć przy zapisie) oraz propozycję dodatkowych konsultacji, które będą służyć utrwaleniu i rozwijaniu nabytych umiejętności.

⇓ ...CO OTRZYMAM PRZED SZKOLENIEM?

Przed szkoleniem otrzymasz ode mnie email z planem szkolenia, linkiem do spotkania online (w przypadku szkolenia zdalnego) oraz wszelkimi dodatkowymi materiałami, które mogą być potrzebne podczas szkolenia.

⇓ ...W JAKIEJ FORMIE ODBYWA SIĘ SZKOLENIE?

Szkolenie odbywa się stacjonarnie w Twojej firmie. Jest też możliwość zorganizowania spotkania w formie warsztatów online na żywo. 

⇓ ...JAK USTALANY JEST TERMIN SZKOLENIA?

Termin spotkania ustalamy indywidualnie. Po zapisaniu się na szkolenie, skontaktuję się z Tobą, aby ustalić najdogodniejszy termin.

⇓ ...CZY POTRZEBUJĘ WŁASNY SPRZĘT

    NA SZKOLENIU?

Tak, każdy uczestnik powinien przynieść własny laptop, aby móc w pełni skorzystać z ćwiczeń praktycznych. Jeśli nie jest to możliwe, daj mi znać - postaramy się znaleźć rozwiązanie.

⇓ ...CZY JEŚLI JESTEM OSOBĄ POCZĄTKUJĄCĄ,

   PORADZĘ SOBIE NA SZKOLENIU?

Zdecydowanie tak! Moje szkolenie jest projektowane tak, aby sprostać potrzebom zarówno osób początkujących, jak i bardziej doświadczonych. Na spotkaniu wyjaśniam wszystko krok po kroku, a niewielka liczba uczestników pozwala mi na indywidualne podejście.

   ⇓ ...KIEDY TRZEBA OPŁACIĆ SZKOLENIE?

Opłata za szkolenie powinna zostać uregulowana najpóźniej na tydzień przed planowanym terminem szkolenia. Wszystkie szczegóły dotyczące płatności przekażę Ci po zapisaniu się na szkolenie.

   ⇓ ...CZY UCZESTNICY MOGĄ OTRZYMAĆ CERTYFIKATY?

Jest taka możliwość, wystarczy poinformować o chęci otrzymania certyfikatu przy zapisie na szkolenie.

   ⇓ ...ILE OSÓB MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?

 W szkoleniu możesz wziąć udział sam(a) lub możesz zapisać cały zespół. Zależy mi na tym, żeby grupy były niewielkie (do 10 osób), aby każdy miał możliwość indywidualnej konsultacji i zadawania pytań.

   ⇓ ...CO OTRZYMAM PO SZKOLENIU?

Po zakończeniu szkolenia otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa (jeśli wyraził*ś taką chęć przy zapisie) oraz propozycję dodatkowych konsultacji, które będą służyć utrwaleniu i rozwijaniu nabytych umiejętności.

   ⇓ ...CO OTRZYMAM PRZED SZKOLENIEM?

Przed szkoleniem otrzymasz ode mnie email z planem szkolenia, linkiem do spotkania online (w przypadku szkolenia zdalnego) oraz wszelkimi dodatkowymi materiałami, które mogą być potrzebne podczas szkolenia.

   ⇓ ...W JAKIEJ FORMIE ODBYWA SIĘ SZKOLENIE?

Szkolenie odbywa się stacjonarnie w Twojej firmie. Jest też możliwość zorganizowania spotkania w formie warsztatów online na żywo. 

   ⇓ ...JAK USTALANY JEST TERMIN SZKOLENIA?

Termin spotkania ustalamy indywidualnie. Po zapisaniu się na szkolenie, skontaktuję się z Tobą, aby ustalić najdogodniejszy termin.

   ⇓ ...CZY POTRZEBUJĘ WŁASNY SPRZĘT NA SZKOLENIU?

Tak, każdy uczestnik powinien przynieść własny laptop, aby móc w pełni skorzystać z ćwiczeń praktycznych. Jeśli nie jest to możliwe, daj mi znać - postaramy się znaleźć rozwiązanie.

   ⇓ ...CZY JEŚLI JESTEM OSOBĄ POCZĄTKUJĄCĄ, PORADZĘ SOBIE NA SZKOLENIU?

Zdecydowanie tak! Moje szkolenie jest projektowane tak, aby sprostać potrzebom zarówno osób początkujących, jak i bardziej doświadczonych. Na spotkaniu wyjaśniam wszystko krok po kroku, a niewielka liczba uczestników pozwala mi na indywidualne podejście.

Pracujesz jako freelancer i chcesz poszerzyć swoje usługi o prowadzenie kampanii

Zarządzasz zespołem i chcesz zrozumieć, jakie kierunki powinny przyjąć wasze działania

Pracujesz w dziale marketingu i chcesz zrozumieć, jak efektywnie zarządzać kampaniami

Masz własną markę i prowadzisz działania reklamowe w social media

Jestem T-shaped marketerką, dyplomowaną specjalistką ds. reklamy internetowej oraz komunikacji i strategii marketingowej. Przygodę z digital marketingiem rozpoczęłam 7 lat temu, a od ponad roku dzielę się swoją wiedzą z innymi. Łączę w sobie kreatywną intuicję z analitycznym sposobem myślenia. Współpracowałam z markami takimi jak: DJI, EcoFlow, Eurofirany.

Marta Król

KTO BĘDZIE CIĘ UCZYŁ?

DYPLOMOWANA MARKETERKA, SZKOLENIOWIEC

WIEDZA ↓

PRAKTYKA ↓

KONSULTACJE ↓

Po zakończonym szkoleniu oferuję Ci dodatkowe wsparcie w postaci 60 minut konsultacji, które możesz wykorzystać w ciągu miesiąca. W trakcie spotkań masz okazję zadać mi pytania, omówić swoje pomysły, strategie, a także wyniki, które uzyskałeś po zastosowaniu zdobytej wiedzy. Wspólnie możemy rozwiązać pojawiające się wyzwania i odpowiem na Twoje pytania związane z tematyką szkolenia.

Zdobyta wiedza to jedno, ale prawdziwym kluczem do sukcesu w social media jest praktyka. Na szkoleniu będziesz mieć możliwość bezpośredniego zastosowania nowo zdobytej wiedzy, pracując na konkretnych przykładach z Twojego biznesu. Dzięki temu, po zakończeniu szkolenia, będziesz gotowy/a do prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych samodzielnie.

Podstawą każdego działania w mediach społecznościowych jest gruntowna wiedza - zarówno o narzędziach, jak i o zasadach rządzących cyfrowym światem. Szkolenie zapewnia solidny fundament wiedzy, który pozwala skutecznie prowadzić działania dla Twojej marki. Przekażę Ci wskazówki i rozwiązania, które wypracowałam na przestrzeni kilku ostatnich lat, tworząc kampanie reklamowe w social media. 

SZKOLENIE JEST IDEALNE DLA CIEBIE, JEŚLI:

CO INNI WYNIEŚLI Z MOICH SZKOLEŃ?

FORMUŁA SZKOLENIA

ZARZĄDZAJ KAMPANIAMI REKLAMOWYMI

JAKI JEST KOSZT SZKOLENIA?

PRZED ZAKUPEM CHCĘ SIĘ UPEWNIĆ...

Wysyłając zapytanie, zgadzasz się na przetwarzanie danych.

Więcej dowiesz się w polityce prywatności.

Zostaw kontakt do siebie, a odezwę się ze szczegółami.

ZAPYTAJ O SZKOLENIE

TWOJE IMIĘ

TWÓJ E-MAIL

NUMER TELEFONU

TREŚĆ WIADOMOŚCI

WYSYŁAM
WYSYŁAM
Formularz został wysłany — skontaktuję się z Tobą wkrótce.

Wypełnij wszystkie wymagane pola

UMÓW SZKOLENIE →

Rozumiem, że każda firma ma własne potrzeby i oczekiwania. Dlatego chcę zapewnić Ci elastyczność w wyborze, jak najlepiej zainwestować w swoją edukację i rozwój. Przygotowałam dwie atrakcyjne opcje, które można dostosować do Twoich indywidualnych wymagań.

Program szkolenia jest stworzony w taki sposób, aby pomóc Ci zdobyć nie tylko cenną wiedzę, ale również praktyczne umiejętności, dzięki którym będziesz efektywnie prowadzić kampanie w mediach społecznościowych.


 

Bez względu na to, czy Twoim głównym celem jest zwiększenie sprzedaży, pozyskanie leadów, czy wygenerowanie ruchu na stronie, na szkoleniu poznasz skuteczne metody, wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci to osiągnąć.

Zyskaj wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci efektywnie wykorzystać reklamę w mediach społecznościowych. Na szkoleniu Social Ads w praktyce, dowiesz się, jak powinna wyglądać dobrze zaplanowana kampania oraz jak unikać typowych błędów, które mogą kosztować Cię niepotrzebne straty. Nauczysz się projektować strategie reklamowe oraz tworzyć skuteczny przekaz reklamowy, który przyciągnie Twoich idealnych klientów.

SZKOLENIE

Zgłębiasz tajniki płatnych reklam w social media, ale nie wiesz, jak ugryźć ten temat? A może brakuje Ci pomysłów na kampanie marketingowe i szukasz sprawdzonych taktyk? 

 

Nauczę Cię prowadzić skuteczne kampanie marketingowe. 
 

Social Ads

w praktyce

© 2024 MARTA KRÓL ALL RIGHTS RESERVED

hello@cyfrowa-krolowa.pl

Dołącz do społeczności ponad 1000 osób, które tak jak Ty, nieustannie poszukują sposobów na rozwój i doskonalenie swoich marketingowych działań. Zostaw swój kontakt i zacznij kształtować przyszłość Twojej marki w cyfrowym świecie.

Odezwij  się

Zostańmy w kontakcie